تهیه کننده «شهر موش های ۲» اعلام کرد کپل و دم باریک شهر موش ها بزرگ شدند!
 
اطلاعات کاربردی
 
 

 ختصاص داده ایم که «شاه ابراهیمی» در حدود ۲ ماه است روی کار طراحی و اجرای آن کار می کند. من به همراه «منیژه حکمت» و به صورت مشارکتی تهیه کنندگی «شهر موش های ۲» را برعهده داریم و «فرهاد توحیدی» هم نویسندگی این اثر را انجام می دهد. به جرأت می گویم که «شهر موش های ۲» پرهزینه ترین فیلم بخش خصوصی است و بدون مشارکت دولت کار خود را پیش می برد.»

 

سرتیپی درخصوص تکراری نبودن موضوع «شهر موش های ۲» گفت: «موضوع این فیلم تکراری نیست و مخاطبان شاهد شرایط و حال و روز شخصیت های داستان هستند که دیگر بزرگ شده اند.«کپل» و «دم باریک» و دیگر عروسک ها بزرگ شده اند و در کنار آنها چندین عروسک جدید هم اضافه شده است که به دلیل از بین نرفتن جذابیت از آوردن نام آنها خودداری می کنم. امیدوار بودم که در نیمه دوم سال بتوانیم آن را اکران کنیم ولی با توجه به گستردگی کار در مرحله تولید و پیش تولید، نوروز ۹۳ اکران می شود.»

 

سرتیپی در پایان با اشاره به گفت و گو با چند اسپانسر خصوصی گفت: «سوله ای را از «پارک ولایت» گرفته ایم و با چند اسپانسر خصوصی هم صحبت کرده ایم که به ما کمک کنند ولی هیچگونه امکانات دولتی به ما تعلق نگرفته و ساخت «شهر موش های ۲» با مشارکت جایی صورت نمی گیرد.»




درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 356897
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2